Gyakran ismételt kérdések
Hogyan vásároljak a kisgepker.hu webáruházban?
A vásárlás nagyon hasonló ahhoz, mint egy igazi üzletben: átnézheti a termékeinket, ha megtalálta, amire vágyik, beteszi a kosarába, aztán az online pénztárban befejezi a vásárlást.
A feltüntetett árak tartalmazzák az ÁFÁt?
Igen, a feltüntetett árak bruttó árak, 27% ÁFA már benne van az összes termék árában.
Mennyi a minimális rendelhető darabszám?
Erre vonatkozólag nincs korlátozás, 1db terméket is szívesen leszállítunk.
Nagyobb rendelés esetén számíthatok mennyiségi kedvezményre?
Nagyobb mennyiség rendelése esetén kérjen árajánlatot az Ügyfélszolgálatunk elérhetőségeinek bármelyikén.
Mennyi a szállítási költség?
A szállítási díjat Ügyfélszolgálatunk a súly, a szállítási cím és a szállítási forma alapján számolja ki, törekedve arra, hogy ez az Ön számára a legkedvezőbb legyen. A megrendelés visszaigazolásakor tudatjuk a pontos összeget, melynek ismeretében a vásárlástól elállhat.
Átvehetem személyesen is a megrendelt árukat?
Igen, hétfőtől – péntekig 7.30-17 óráig, illetve szombaton 7.30-12 óráig, a Kapcsolat menüpontban található címek bármelyikén.
Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló e-mailt?
A rendelés leadását követően perceken belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló e-mailt. Ha pár percen belül nem kap ilyen e-mailt, akkor valami probléma csúszott a rendelés leadásába. Elsőként ellenőrizze le, hogy helyesen adta-e meg az e-mail címet. Ha mindent rendben talál, akkor e-mailben (info@kisgepker.hu) vagy telefonon forduljon az Ügyfélszolgálatunkhoz.
Milyen fizetési módok lehetségesek?
Utánvétes megrendelésnél a termék házhoz szállításakor kell kiegyenlíteni az áru ellenértékét és a szállítási költséget készpénzben. Személyes átvétel esetén készpénzfizetés vagy előre történő banki átutalás lehetséges (oly módon, hogy az átvételkor az átutalt vételár már látható az Eladó bankszámláján).
Fizethetek átutalással?
Igen, ügyfeleink részére biztosítunk átutalásos fizetési lehetőséget, ez azonban előminősítés feltétele. Érdeklődjön Ügyfélszolgálatunkon.Olyan terméket szeretnék vásárolni, amely nem szerepel a kínálatban.
Írja meg, mely termék érdekelné (szükséges a termék pontos, szakszerű megnevezése), mi válaszunkban tudatjuk Önnel, hogy milyen feltételekkel van lehetőség a termék beszerzésére.
A kosár összértéke mellett nem látom, hogy mennyibe fog kerülni a kiszállítása, miért?
Lásd: "Mennyi a szállítási díj?"